טיפים לרכישה של שמלת ערב צנועה בקנייה אונליין

מחפשת שמלות ערב צנועות?
מאז שקניות באינטרנט הפכו להיות חלק מהשגרה שלנו,
אנחנו כבר לא צריכים להתרוצץ מחנות לחנות,
לבזבז שעות בקניון, ולפעמים להגיע הביתה בידיים ריקות – רק כי לא הייתה את המידה או את הפריט בצבע שרצינו.

בעידן האינטרנט הכל אפשרי. בלחיצת כפתור אחת את יכולה למצוא שמלה צנועה בצבע האהוב עלייך, לדפדף בין מגוון פריטים בלי מאמץ מיותר, ופשוט ליהנות ממבחר עצום של עיצובים ודגמים שונים של אופנה צנועה. שמלת מקסי , שמלת פסים , שמלת ערב, שמלת קז’ואל, ובקיצור – כל מה שעולה על רוחך.

להתאים את השמלה לסוג האירוע

היום אני רוצה דווקא לדבר על שמלות ערב צנועות, ולתת לך כמה כלים שיעזרו לך לבחור את השמלה המושלמת דרך האינטרנט. אבל לפני הכל, חשוב שתביני מה המטרה של הקנייה. שמלת ערב לאירוע חשוב? לפגישה? לדייט? ברגע שהמטרה תהיה לנגד עינייך, את תהיי הרבה יותר ממוקדת בחיפושים, ותבחרי בשמלה שבאמת תהיה שימושית עבורך.

בחירת הצבע

אחרי שהבנת מה המטרה, תחשבי איזה צבעים יהיו רלוונטיים עבורך. אם מדובר בשמלה לאירוע ערב למשל, כנראה ששמלה בצבע אחיד הרבה יותר תתאים, מאשר שמלה צבעונית או פרחונית שתתאים יותר לאירוע צהריים. אני באופן אישי אוהבת ללכת עם צבעים שאני מתחברת אליהם ונוח לי איתם. אגב, בלי קשר לצבעים שרצים בעונה. אבל אם חשוב לך ללכת לפי הצבעים הטרנדיים והחמים ביותר – בחורף הרבה יותר מתאים ללבוש צבעים חמים כמו חרדל, סגול כהה, שחור וירוק, ובקיץ אפשרי ללכת על צבעוניות, על שמלות פרחוניות, ועל צבעים כמו לבן, סגול בהיר, אפרסק ותכלת.

כמובן שאת לא חייבת להחליט על צבע מראש. את יכולה להסתכל על השמלות השונות באתר, ולבחור בשמלה שהכי תופסת לך את העין ושאת מרגישה שהכי תתאים לאופי שלך. יש נשים שמראש ישללו שמלה בצבע אדום למשל, כי הן לא אוהבות לבלוט יותר מדי ומעדיפות לבחור בצבעים שקטים ועדינים יותר, ולהפך.

התאימי את השמלה לפריטים אחרים שאת אוהבת

להתאים פריטים נוספים לשמלת הערב הצנועה

אם את לובשת כיסוי ראש, כדאי כמובן להתאים אותו לשמלה. את יכולה ללבוש כיסוי ראש שמשלב

מספר צבעים, ולדאוג שהשמלה הצנועה תהיה באחד מהגוונים שיש בכיסוי הראש. ואת יכולה גם

להתפרע עם הצבעים, להתאים את כיסוי הראש דווקא לנעליים, ואפילו לשבור עם מטפחת בצבע שמנוגד לצבע של השמלה. תרשי לעצמך לשחק עם הצבעים וליצור לעצמך לוק מנצח.

מידות

והגענו למידה – איך תדעי מהי מידת השמלה שהכי תתאים עבורך? ראשית, יש לך באתר את מדריך המידות שיעזור לך לבחור את המידה הנכונה ביותר עבורך. דבר שני – ליד חלק מהשמלות מופיעות מידות מדויקות לפי היקף חזה, מותן וירכיים. את סך הכל צריכה ללחוץ על השמלה שעניינה אותך, ותוכלי לראות בפירוט המלא את המידה וההיקף המדויקים.

שמלות ערב צנועת - מדריך מידות

בכל אופן, אל דאגה, “בבואי מלכה” דאגנו להכל. גם אם הזמנת שמלה וגילית שהמידה לא טובה לך, יש לך אפשרות להחזיר את השמלה עד 14 יום ולהחליף אותה למידה הרצויה, או אפילו לקבל החזר כספי מלא.

תמיד תבדקי את מדיניות ההחזרים של האתר!

באופן כללי, כשאת מזמינה מוצרים דרך האינטרנט תמיד חשוב לבדוק מה כתוב באותיות הקטנות – עד כמה ימים ניתן להחליף כל מוצר (אם בכלל), האם יש החזר כספי חלקי או מלא, ואם יש לך למי לפנות בעת הצורך. דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא תוך כמה זמן מתחייבת החנות להביא לך את המוצר, והאם המשלוח הוא עד הבית, או שמגיע בדואר רשום. הרי בסופו של דבר את רוצה לקבל את המוצר כמה שיותר מהר, ובלי הפתעות מיותרות.

אני מזמינה אותך להיכנס לקטלוג השמלות של “בואי מלכה”, ליהנות ממבחר שמלות ערב צנועות ושמלות לאירועים מיוחדים, ולבחור את השמלה שתרגישי בה הכי את.

20% הנחה על כל האתר לזמן מוגבל! קוד קופון: rt20

התחברות

אין לך עדיין מנוי אצלי?

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      הפעל קופון
      Available Coupons
      rt20 Get 20% off
        logo

        היי, לא יודעת מה הכי מתאים לך?

         זה בסדר, אני כאן כדי לעזור לך! 

        מועדון הלקוחות של בואי מלכה

        20% הנחה

        על כל האתר

        קוד קופון: rt20