שמלות לנשים גבוהות ושמלות לנשים נמוכות? – ככה תהפכו את הגובה ליתרון!

הדשא של השכן ירוק יותר…?

בדיוק כמו שהנמוכות שבינינו תמיד חלמו על עוד כמה סנטימטרים לגובה, הגבוהות שבינינו לא היו מתנגדות למסור כמה מהסנטימטרים האלו. מזל שבאמצעות סטיילינג אפשר לייצר היום כל מראה שרק רוצים, להבליט את הנתונים שמחמיאים, ולטשטש את אלו שפחות. ועל זה בדיוק אני הולכת לדבר אתכן היום.

אתן הולכות לגלות איך לבחור את השמלה הנכונה, בגזרה שבאמת תתאים לגוף שלכן ותייצר את המראה המושלם ביותר. הטיפים שתקבלו הולכים לעזור לא רק לנשים שרוצות להתאים שמלה לגובה שלהן, אלא גם לנשים שרוצות לטשטש אזורים כמו הבטן והאגן, כי בסופו של דבר מי מאיתנו לא רוצה מראה רך ועדין שמבליט את מה שבאמת צריך להבליט?

אז בואו נתחיל!

יש את בנות הפטיט הקטנטנות, ששמלת מקסי היא השמלה שאני הכי ממליצה עליה עבורן. למה? מסיבה אחת פשוטה – היא יוצרת אשליה של גובה, וברגע שמשלבים אותה יחד עם עקבים – היא לגמרי עושה את העבודה.
כמובן שיש דרכים נוספות שמייצרות תחושה של גובה, אחת מהן היא לבישת שמלה בצבע אחיד. שמלה כזו מעניקה מראה ארוך יותר לגוף, ובהחלט יכולה להתאים לנשים נמוכות. דרך נוספת היא לבחור בשמלה צמודה יחסית לגוף, שבעצם תסיט את תשומת הלב מהגובה, ותדגיש חלקים אחרים שמחמיאים יותר למראה שלך.

שמלות לנשים גבוהות

ונעבור לנשים הגבוהות שבינינו. מצד אחד גם הן, כמו הנמוכות, יכולות ללבוש שמלת מקסי. ההבדל היחיד הוא שהן יצטרכו לוותר על העקבים, משום שהשמלה נותנת אשליה של גובה, והעקבים בעצם מייצרים גובה נוסף שאין בו באמת צורך.

שמלה נוספת שאני ממש ממליצה עליה לנשים גבוהות, זו שמלת מידי. אני חושבת שהיא אפילו עדיפה על שמלת המקסי. כמובן שגם כאן אין צורך בעקבים, ולהפך – כדאי לנצל את יתרון הגובה וליהנות מנעליים שטוחות ונוחות. אם את ממש לא מסוגלת בלי עקבים, כי מדובר באירוע חשוב, תשתדלי לנעול עקבים נמוכים יחסית, שלא יבליטו אותך באופן משמעותי ביחס לכל האורחים, ויגרמו לך לחוש אי נוחות.

האיזורים שמטרידים הרבה מאוד נשים

אז אחרי שדיברנו על התאמת שמלה לגובה, הגיע הזמן לדבר על 2 אזורים שמטרידים לא מעט נשים – מותן צרה ואגן רחב. כאן אני רוצה דווקא לתת דוגמא לשמלה ספציפית שיכולה להתאים למקרה הזה – שמלת פנלופה מעור. הגזרה הרחבה והנשפכת מטשטשת את האגן ומייצרת אשליה של אורך. שמלת מקסי תעשה את אותה עבודה גם היא, ויכולה לגמרי להתאים לנשים בעלות מותן צרה ואגן רחב. כדי ליצור הופעה מושלמת ניתן ללבוש מחטב בנוסף.

 

לנשים שרוצות לטשטש את אזור הבטן, אני ממליצה ללבוש שמלה שלא תהיה צמודה מדי לגוף. השמלה משבצות סטאר היא דוגמא מושלמת לשמלה כזו. מדובר בשמלה רחבה שאפשר ללבוש עם החגורה או בלעדיה. במקרה הזה אני ממליצה ללבוש אותה בלי החגורה – כדי להימנע מהדגשת אזור הבטן והאגן. השמלה מגיעה במידות רחבות, ומתאימה גם לבעלות מידה גדולה.

בנוסף לכך, אני ממליצה על שמלות חלקות ואחידות, בלי פסים למשל, משום שהם מדגישים את הרוחב. ודבר אחרון – כדאי לבחור בצבע כהה יחסית, מסיבה אחת פשוטה – לגוונים בהירים יש נטייה להבליט, ובמקרה הזה אנחנו דווקא רוצים להסתיר ולטשטש את הבטן.

רוצה למצוא את השמלה שהכי תתאים למבנה הגוף שלך? אני מזמינה אותך להיכנס לקטלוג השמלות הצנועות של “בואי מלכה”, ליהנות ממבחר שמלות צנועות לערב ושמלות לאירועים מיוחדים, מבחר גדול של בגדים צנועים ולבחור את השמלה שתרגישי בה הכי את.

התחברות

אין לך עדיין מנוי אצלי?

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      הפעל קופון
        logo

        היי, לא יודעת מה הכי מתאים לך?

         זה בסדר, אני כאן כדי לעזור לך!