בגדים לדתיות ב-2018 – לא מה שחשבתן

כשאת שומעת את צמד המילים “בגדים לדתיות“, מה התמונה הראשונה שעולה לך לראש?
אם התשובה שלך היא “בגדים רחבים וארוכים בצבע שחור”, הגיע הזמן שתתנתקי מכל מה שהיה נהוג ללבוש בעבר, ותתחילי לחשוב על בגדים צבעוניים ומלאים בסטייל, או בקיצור – על אופנה עכשווית וצנועה.

3 כללים לבחירת לבוש צנוע שידגיש את הנשיות שלך

אין ספק שהאופנה הצנועה עברה מהפך רציני בשנים האחרונות, ומעבר לכך – היא גם הפכה להיות חלק בלתי נפרד מהקניות שאנחנו עושות דרך האינטרנט. מה לעשות? אין כמו לשבת על הספה בסלון ולעשות שופינג בפיג’מה נעימה וכיפית. קניות אונליין הפכו להיות הדרך הנוחה והמשתלמת ביותר היום.

קניית אונליין - בגדים צנועים לדתיות

אפשר להשוות מחירים, למצוא דגמים מיוחדים ועדכניים, ולהיחשף למגוון רחב של בגדים תוך דקות ספורות וללא מאמץ מיותר.

אם חשוב לך להתעדכן בטרנדים החמים, להתלבש צנוע ולהדגיש את הנשיות שלך, אני הולכת לחשוף בפנייך את שלושת הכללים החשובים ביותר שיעזרו לך עם האתגר הזה (שלמען האמת – הוא לא כזה מורכב).

אז נתחיל בכלל הראשון והמשמעותי ביותר – הימנעי משכבות מיותרות

במקום ללבוש חולצת בסיס או חצאית בסיס ומעליה את הבגד הרצוי, את יכולה לשים על עצמך שמלה שיקית ונשית מבד קליל שאינו שקוף כמובן, ופשוט לצאת מהבית. לא רק שזה יחסוך לך זמן בהתארגנות, זה גם יהיה לך הרבה יותר נוח. הרי לא כל כך נעים להסתובב עם שכבות מיותרות בקיץ ולסבול מחום, או ללבוש עודף של שכבות בחורף ולהרגיש כבדות מדי. שמלת שיבוץ מקסי, שמלת ג’ניפר או שמלת מקסי פסים בהחלט יכולות לעשות את העבודה במקרה הזה.

ונעבור לכלל השני – תבחרי בצבעים שמחים וצבעוניים

הצבעים יוסיפו סטייל למראה שלך וירימו את מצב הרוח שלך. אם את מתחברת יותר לצבעים כהים, את עדיין יכולה להוסיף אביזרים עם נוכחות וצבע כמו למשל מטפחת, צעיף, שרשרת בולטת או נעליים בצבע לא שגרתי שיוסיפו עניין להופעה הכהה.

אחת השמלות שהכי נחטפות כרגע מהאתר היא שמלת ג’קט שאפשר למצוא בצבעים כמ

ו ורוד, כחול וחרדל. היא יכולה להתאים ליום יום, לעבודה, ואפילו לאירוע צהריים. עוד פריט לבוש שיכול להכניס צבע ליום שלך – חצאית ג’מס עם כפתורים. יש אותה בצבעים כמו חרדל וכתום שאפשר לשלב עם חולצה בצבע לבן, ולעדן את הלוק.

תזכרי – את לא צריכה להיות כמו כולם. את צריכה למצוא את הייחודיות שלך, ולא לפחד לצאת מעט מאזור הנוחות. את תראי שדווקא במקום הזה – פתאום תגלי את מי שאת באמת, ואנשים בסביבה בטוח לא יפספסו את זה. אז את לא חייבת להתחיל ללבוש פתאום שמלות ערב צנועות בגזרה צמודה אם את לא רגילה לזה. יש היום מגוון של שמלות אוברסייז שנשפכות על הגוף כמו למשל שמלת ג’ינס קומה או שמלת ספיר.

והגענו לכלל השלישי – לא להתפתות כשיוצאים לשופינג

ראית משהו שאת אוהבת? תחשבי טוב אם את באמת צריכה את זה בארון שלך, ואם יש לך למה להתאים את זה. בפעם האחרונה שהתפתיתי קניתי חולצה מהממת עם שרוול קצר. ידעתי שאני אצטרך להתאים לה חולצת בסיס, אבל לא תיארתי לעצמי שזה הולך להרוס את כל ההופעה. מאז – החולצה הזו תקועה בארון שלי בלי שום שימוש. היום אני כבר לא קונה שום חולצה או שמלה אם אין לה שרוול ארוך מספיק. ולא משנה כמה יפה היא. אני מעדיפה להמשיך לחפש עד שאמצא את הבגד המושלם, שלא אצטרך להוסיף לו שכבות מיותרות.

אם את רוצה לשים סוף לחיפושים ולקנות בגדים עכשוויים וצנועים שיכניסו המון צבע ליום שלך,

אני מזמינה אותך להיכנס לקטלוג של “בואי מלכה”, ליהנות ממגוון רחב של שמלות צנועות, חצאיות, חולצות צנועות ואקססוריז שיצרו את הלוק המושלם ביותר עבורך.

התחברות

אין לך עדיין מנוי אצלי?

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      הפעל קופון
        logo

        היי, לא יודעת מה הכי מתאים לך?

         זה בסדר, אני כאן כדי לעזור לך!