להיות צנועה ועדיין להיראות יפה ואופנתית – זה לגמרי אפשרי

ההתלבטות הקורעת הזו בין להיראות צנועה וחסודה, לבין להיות אופנתית ועדכנית, מצליחה לתסכל נערות ונשים רבות.

אבל האם באמת צריך לבחור בין זה לבין זה? האם אין את האפשרות האידיאלית להיראות מושלמת בלי לגרוע ברמת הצניעות, שאליה אנחנו שואפים ועליה חונכנו? יש לא מעט נערות ונשים שיענו על השאלות האלה בחיוב, מתוך תפיסה מיושנת לפיה אי אפשר גם וגם.

בשורות הבאות נאתגר את המחשבה הזו באמצעות עובדות משמחות מתוך עולם האופנה הדתי, שעובר תהליך מעורר השתאות של התפתחות מטורפת, וכל זה בלי לגרוע ולחרוג מגבולות הצניעות המקובלים.

עולם האופנה הדתי לנערות ולנשים של פעם, לא דומה לזה של היום!

עד לפני עשור או שניים היו אכן פערים משמעותיים מאוד בין עולם האופנה הכללי, לזה הדתי. כאשר האופנה הדתית התאפיינה מעצם טבעה בקיבעון ובשמרנות קפדנית, ואילו האופנה הכללית פרחה ושגשגה כל הזמן. מה שהותיר אצל נערות ונשים דתיות רבות את הרושם שאין להן כל סיכוי להנות מנראות אופנתית מושלמת כפי שהן חולמות ואוהבות, בלי לוותר על עקרונות הצניעות הנטועים בליבן ובעומק אמונתן.

אבל בשני העשורים האחרונים, עם דגש מיוחד על השנים האחרונות, מנשבת רוח אופנתית חדשה ומרעננת בחנויות האופנה של המגזר. רוח שמביאה עימה בשורת לבוש משמחת במיוחד, תוך שמירה על כל גבולות ההלכה כפי שהם נקבעו מאז ומעולם.

אז אם אתן מאלה שחושבות שאי אפשר גם וגם, כנראה שטרם השתחררתן מהרושם המיושן, שמבוסס על מציאות עתיקה שכבר איננה רלוונטית.

אז מה הם המרכיבים שעשו את המהפך באופנה הדתית לנשים?

יש שני גורמים עיקריים שעשו את המהפך הגדול:

דרישה שעלתה מהשטח

כמו כל מהפכה גדולה, גם מהפכת האופנה הצנועה לנשים ולנערות צמחה מהשטח, כאשר נערות ונשים רבות התעקשו לקבל אופנה צנועה הולמת ועדכנית, ולא הסכימו להתפשר על פחות ממושלם.

לצורך כך הן היו מוכנות להרחיק נדוד לערים אחרות, להזמין שמלות אופנתיות צנועות מתופרות פרטיות ואפילו להזמין שמלות מחו”ל. העיקר לא להיכנס לחנויות אופנה צנועה לנשים, שלא מספקות היצע צנוע, מכובד ומרשים.

ריבוי מעצבות אופנה דתיות

ככל שתחום האופנה הצנועה לנשים ולנערות עוררה עניין רב יותר בשטח, כך החליטו יותר ויותר נשים ונערות דתיות שחיידק האופנה זורם בעורקיהן, ללכת ולהתמקצע בתחום בצורה יסודית. מגמה חיובית זו הולידה דור חדש, איכותי ומקצועי של מעצבות אופנה דתיות לנשים ולנערות. והתוצאות לא איחרו להגיע. מהר מאוד התחילו לצוץ קולקציות אופנה צנועות ומרהיבות לנשים ולנערות דתיות, ומאותו שלב והילך נפל דבר באופנה הדתית; לא עוד התלבטות מייסרת של, או יפה או צנוע. לא עוד התפשרויות מכאיבות. אלא שילוב אידיאלי, רצוי ומשמח של גם וגם.

המגמה רק הולכת ומתחזקת

המגמה הזו רק התחילה בשנים האחרונות והיא רק תלך ותתעצם עם הזמן, בין היתר בזכות מעצבות אופנה דתיות, שפיצחו את השיטה ואת נוסחת הקסם שמאפשרת לשלב בצורה מושלמת בין הדברים, שצברו ניסיון רב בתחום, ועכשיו לאחר שפרצו את הדרך בהצלחה רבה, הן חונכות כישרונות אופנה צעירים וחדשים, ומעמידות דורות חדשים של מעצבות אופנה דתית צנועה, ברמות הגבוהות ביותר. כך שבהחלט יש למה לחכות.

‘בואי מלכה’ – אופנה צנועה, עדכנית ופורצת דרך לנשים ולנערות דתיות

המותג ‘בואי מלכה’ זכה לקחת חלק פעיל ופורץ דרך במהפכת האופנה הצנועה לנשים ולנערות דתיות, והוא לא מתכוון להרפות ולו לרגע אחד. ‘בואי מלכה’ היה לדגל שמתנוסס מעל מהפכת ה’גם וגם’ באופנה הדתית.

‘המטרה שלנו היא תמיד להיות כמה צעדים קדימה ולספק ללקוחותינו המרוצות את האופנה הכי נחשקת ומחמיאה שיש, תוך הקפדה על כל כללי הצניעות’ אומרת לנו המנהלת של ‘בואי מלכה’.

‘כמו שידענו עד היום לפרוץ דרך ולסמן רף גבוה בעולם האופנה הצנועה לנשים ולנערות, כך נדע לעשות זאת גם בעתיד ביתר הצלחה. לצורך כך גייסנו מעצבות אופנה מחוננות, ונתנו להן את הדרור ללכת בעקבות היצירתיות שלהן. כאשר בסופו של דבר אנחנו מרכיבות את הקולקציות המתעדכנות שלנו, מהדגמים הכי מוצלחים שיצרו המעצבות שלנו ברוב כישרון’ היא מסכמת.

אז בואי מלכה, ותגלי שאפשר גם וגם, ועוד איך

אם עדיין לא הצטרפת למהפכת ה’גם וגם’ של האופנה הצנועה לנשים ולנערות, זה הזמן שלך לגלות את האופנה הצנועה המרגשת והמפעימה של ‘בואי מלכה’.

את הקולקציות המרהיבות שלנו קשה לתאר במילים, ובעצם אין בכלל צורך לעשות את זה. פשוט תטיילי להנאתך בין המדפים הווירטואליים שלנו כאן באתר הידידותי שלנו, ותתרשמי בעצמך מקולקציות השמלות, החצאיות, החולצות, המטפחות ובגדי הים שלנו, ותבחרי לעצמך את ה’גם וגם’ שלך.

התחברות

אין לך עדיין מנוי אצלי?

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      הפעל קופון
        logo

        היי, לא יודעת מה הכי מתאים לך?

         זה בסדר, אני כאן כדי לעזור לך!